Fin helg, 2011.03.14

Har haft en supermysig helg i stugan tillsammans med min familj och Daniel.

På Fredagen när vi kom upp blev det god middag i form av kyckling. Efter det tog vi oss en promenad och resten av kvällen spenderades vid köksbordet med en kortlek.

På Lördagen åkte vi skidor hela dagen. Underbart väder och underbara backar.




När vi kom hem stack vi ut och åkte skoter. Daniel tog även sin skoteroskuld.



På Söndagen tog vi skotern och åkte till en våffelstuga som vi besökte ofta när jag var liten. Dock har inte jag vart där på säkert 10 år. Stället är fortfarande lika mysigt och saften smakar fortfarande lika gott och annorlunda.


Stjärtlapp har man fått låna och åka på där sålänge jag kan minnas.




Utsikten är helt sjuk där uppe. Dock gör det sig inte på kort.

För första gången sedan jag började plugga igen så kunde jag tänka på något annat än skola och plugg. Kom på mig själv hur underbart allt kändes och kom på så sätt på att jag fokuserade på något annat. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0