Sjukling, 2011.09.24

Precis som många andra så har förkylningen kommit ifatt mig också. Veckan som vart har vart väldigt jobbig med mycket skolarbete. Idag och imorgon var det tänkt att jag skulle jobba men idag gick jag hem efter någon timme och imorgon har vi lyckats fått tag i en annan person som kan jobba för mig. Trots att vi bor mitt i stan där vi har tillgång till flera olika mataffärer så var pappa gullig och kom hit med lite saker som jag kände ett otroligt sug efter, nämligen ingidienser till en räkmacka. Dock har jag varken ork eller sug efter det nu så det får nog bli imorgon istället. Nu blir det mys i soffan med min fina framför en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0