Mitt nyår, 2012.01.19



Nyår blev inte riktigt som vi hade planerat från början då dom vi skulle fira med blev sjuk och sedan blev även Daniel sjuk. Istället firade vi in det nya året tillsammans med Daniels familj och deras kompisar. Blev tre rätters middag, julklappsleken och en del goda drinkar och även äckliga för den delen. Hade det hur som helst väldigt roligt och vi kom inte i säng försen klockan slog 04.

Min klänning beställde jag från inlovewithfashion, en sida som jag verkligen kan rekommendera. Trots att den skickades enda från England så var klänningen hos mig bara någon dag efter att jag beställde.


Kommentarer
Postat av: jessica

vad himla bra du passade i den där klänningen Sandra! :)

2012-01-19 @ 13:41:03
URL: http://marchelinememories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0