2012.03.20

Har lagt in lite bilder från iphonen. Så här kommer ett gäng randombilder, gamla som nya.


I mellandagarna hamnade jag på sjukhus efter att ha ätit jordnötter som jag besvisligen fick en överkänslighetsreaktion av. Måste erkänna att man kände sig väldigt liten när man låg där. En erfarenhet som jag kan dra nytta av inom mitt arbete.


Vår lilla kisse steriliserades och hon har väl sett piggare ut. Förmodligen känt sig piggare också.


Hade knytis hos Petro med 4 andra tjejer och såklart lilla William.


Festade under, vad som måste ha varit, årets kallaste dag.


Fick pröva Jessicas sjukt snygga Jeffery Campbell skor


Har en stor kisse som tycker om att sitta i handfatet.


Var och hälsade på min morbror och hittade några gamla bilder på mig haha. När jag ser den här bilden undrar jag seriöst om vi inte har en kinesisk gen i släkten.


Skulle hämta bilen och upptäcker en nästan identisk bil.


Hade inflyttningsfest/födelsedagsfest som blev väldigt lyckat.


Åkte upp till husvagnen för att åka skidor.


Kommentarer
Postat av: jessica

Ååh alltså barnbilden på dig, typ det sötaste jag sett!!

2012-03-22 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0